Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2016

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ (DRAMA THERAPY)

"Ο ΣΥΝΑΧΩΜΕΝΟΣ ΚΟΚΟΡΑΣ ΠΑΤΗΣΕ ΣΤΑΦΥΛΙΑ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΤΣΙΡΙΤΡΟ"

Η συνάντηση της δημιουργικής έκφρασης άρχισε με πολύ κέφι και διάθεση για πολλά διαφορετικά παιχνίδια. Έτσι, αφού φωτογραφηθήκαμε όλοι μαζί είπαμε να ξεκινήσουμε τις δραστηριότητές μας που περιελάμβαναν πολύ κίνηση,παχνίδι και θεατρική έκφραση.



Στην ομάδα μας προστέθηκαν καινούργια παιδάκια κι έτσι ξεκινήσαμε με ένα παιχνίδι γνωριμίας, για να νιώσουμε άνετα και να γνωρίσουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον.Με οδηγό ένα βαζάκι πλαστελίνη είπαμε τα ονόματά μας και το αγαπημένο μας χρώμα. Σε λίγα λεπτά το κλίμα μεταξύ των παιδιών έγινε πολύ φιλικό και τα πρώτα γέλια άρχισαν. Ήμασταν έτοιμοι να αρχίσουμε το πρόγραμμά μας.



Το πρώτο μας παιχνίδι ήταν το γύρω- γύρω όλοι.Ένα χαρούμενο τραγουδάκι που γνώριζαν όλα τα παιδιά και πολύ γρήγορα ζήτησαν να το κάνουμε ξανά και ξανά.
Γύρω- γύρω όλοι στη μέση είναι ο Μανώλης.....
Σε κάθε γύρω κάθε ένα απο τα παιδάκια μας μεταμορφώνονταν σε Μανώλη και έμπαινε στο κέντρο του κύκλου.

Επόμενος στόχος μας ήταν να φουσκώσουμε τα μπαλόνια μας, όλα διαλεγμένα στο χρώμα των σταφυλιών.Φτιάξαμε ρώγες απο σταφύλι.Μας δυσκόλεψε λίγο το φούσκωμα, μα τα καταφέραμε και προετοιμάσαμε το υλικό μας για τις επόμενες δραστηριότητες.
Πρίν παίξουμε το παιχνίδι μας είπαμε να τραγουδήσουμε λίγο και να πουμε....Σε μια ρώγα απο σταφύλι, έπεσαν οκτώ σπουργίτες.....
Γίναμε σπουργιτάκια και παίξαμε με το σταφύλι μας.



 Το παιχνίδι προσποίησης που ακολούθησε αφορούσε στο πάτημα των σταφυλιών.Τα μπαλόνια - ρώγες έγιναν ώριμα σταφύλια στο πατητήρι και βαλθήκαμε να τα πατήσουμε και να βγάλουμε το πιο γλυκό κρασί. Τα καταφέραμε....Και κρασί βγάλαμε και διασκεδάσαμε πολύ!





 Ξεκουραστήκαμε παίζοντας χαρωπά τα δυο μου χέρια και με οδηγό τη μουσική γυμνάσαμε τα χέρια μας, τα πόδια μας μα ακόμη και το γέλιο μας.
Σε ποιόν άραγε δεν αρέσει αυτό το παιχνίδι;


 Στο τελευταίο μέρος της συνάντησής μας ασχοληθήκαμε με το θεατρικό κομμάτι. Το βιβλίο πρωταγωνιστής μας "Ο συναχωμένος κόκορας" του Τριβιζά.
Ο κόκορας του κοτετσιού που τους ξυπνούσε όλους για να πάνε στις δουλειές τους, ξαφνικά βράχνιασε.....
Τι κακό!!!!!
Κανείς δεν πήγαινε στη δουλειά του, όλοι κοιμόντουσαν συνεχώς και η πόλη έχασε τελείως τους ρυθμούς της. Έτσι, ο δήμαρχος αποφάσισε να διώξει τον κόκορα και να προσλάβει άλλον στη θέση του. Μα τα παιδιά της πόλης είχαν άλλη γνώμη και βρήκαν λύση στο πρόβλημα.....παίρνοντας στον καλό κόκορα ένα μεγάφωνο!
Η δραματοποίηση του παραμυθιού ήταν το επόμενο βήμα. Τα παιδιά κατένειμαν τους ρόλους μόνα τους και ο συναχωμένος κόκορας κατάφερε μέσα απο την ερμηνεία των παιδιών να ζωντανέψει μπροστά στα μάτια μας, εδώ στο Φουρφούρι!











Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2016

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ

"Η ΚΥΡΑ-ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ"

"Η κυρά-Καλή είναι μια γυναίκα που έχει πάντα μια καλή κουβέντα να πει στους άλλους ανθρώπους. Αντίθετα, από το στόμα της κυρά-Κακής καλός λόγος δε θα βγει.
-Τι θα συμβεί στις δύο αυτές γυναίκες, όταν συναντήσουν τους δώδεκα μήνες;
-Πως θα ήταν η ζωή σου, αν έλειπαν από αυτή κάποιοι μήνες;
-Τελικά η καλοσύνη ανταμείβεται;
Απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα θα μας δώσει το κλασικό αυτό ελληνικό παραδοσιακό παραμύθι.

Συγγραφέας: Χρυσάνθη Καραϊσκου
Εικονογράφηση: Κωνσταντίνος Χαρίτος
Εκδόσεις: Διάπλαση

Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2016

ΠΡΟΓΡΑΦΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

"ΤΟΣΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΟΣΑ.....
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΒΡΟΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ"

Το Φθινόπωρο απασχόλησε τις ομάδες μας όλο το μήνα Οκτώβριο με αφορμή το project μας για το σταφύλι και τον τρύγο.Η πρώτη επαφή με την ανάγνωση έγινε μέσα απο ενα ποίημα-εικονόλεξο για το φθινόπωρο.Ο πρώτος στόχος ήταν να αναγνωρίσουν τα παιδιά τις εικόνες ώστε να συμπληρωθεί το ποίημα.Μια μια λεξούλα φανέρωνε το όνομά της και σε λίγα μόνο λεπτά το ποίημα έγινε ολόκληρο και τα παιδιά μας σχεδόν το απομνημόνευσαν.

Η επόμενη δραστηριότητα που ασχοληθήκαμε ήταν να φτιάξουμε ένα πίνακα αναφοράς για το τι χρειαζόμαστε όταν πίασει η βροχή.Τα πρωτοβρόχια έκαναν εδώ και καιρό την εμφάνισή τους, οπότε πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι.'Ετσι και εμείς γράψαμε σ΄ ενα χαρτί όσα μας είναι απαραίτητα. Η ομπρέλα πρώτη και καλύτερη στη λίστα με το αδιάβροχο και το μπουφάν ν΄ακολουθούν και τις μπότες να συμπληρώνουν τον κατάλογό μας. Όχι μόνο τα καταγράψαμε, μα τα έγραψαν και τα ίδια τα παιδιά στο δικό τους χαρτί, με τα δικά τους γραμματάκια εξασκώντας τη γραφή.

 Τα φθινοπωρινά δέντρα άρχισαν να ρίχνουν τα φύλλα τους.Άλλα πάνω στο δέντρο, άλλα κάτω απο το δέντρο.Βαλθήκαμε να τα ξεχωρίσουμε.Τα φύλλα που είναι πάνω στο δέντρο θα τα χρωματίζαμε πράσινα και τα φύλλα που πέσανε κάτω θα τα χρωματίζαμε κίτρινα.
Ο πιο ωραίος και δημιουργικός τρόπος να μάθουμε τις χωροταξικές έννοιες του πάνω και του κάτω.Τα παιδιά μας ολοκλήρωσαν την εργασία τους με μεγάλη ευκολία και με ανυπομονησία περίμεναν την επόμενη δραστηριότητα, την οποία μας ζήτησαν πριν καλά καλά ξεκινήσει το εργαστήρι μας και δεν ήταν άλλη απο την αγαπημένη τους πλαστελίνη.




Το παιχνίδι με την πλαστελίνη αποτελεί μια απο τις πιο αγαπημένες δραστηριότητες των παιδιών. Εξασκεί το χεράκι μας και συνάμα αναπτύσσει και τη φαντασία μας. Αυτή τη φορά τα παιδιά δεν θέλησαν απλά να παίξουν με την πλαστελίνη, μα να μάθουν να φτιάχνουν σχέδια με τα κουπάτ. Σαν πολύ καλοί μαθητές που είναι έμαθαν γρήγορα τον τρόπο και έφτιαξαν σχέδια πολλά.


Πλάστες,ψαλίδια, κόφτες και κουπάτ με ζωάκια και σχήματα, όλα στην υπηρεσία των μικρών μας καλλιτεχνών που βάλθηκαν να χτίσουν τον κόσμο τους με μια πλαστελίνη.




 Το τελευταίο φύλλο εργασίας της ημέρας αφορόυσε σε ενα παιχνίδι αρίθμησης με ρώγες σταφυλιού.Πόσες ρώγες σταφύλι μας δηλώνει ο αριθμός στο κυκλάκι; Τόσες θα πρέπει να είναι και οι ρώγες που θα χρωματίσουμε.
Μπήκαμε στη διαδικασία να μετρήσουμε τις ρώγες του κάθε σταφυλιού για να βρούμε το σωστό αριθμό και έτσι τα σταφυλάκια μας χρωματίστηκαν και εμείς προπονηθήκαμε στην αρίθμηση.
Η συνάντησή μας έκλεισε τραγουδιστικά με τραγουδάκια αγαπημένα για το φθινόπωρο.




Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2016

ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ (ART & CRAFT)

"ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΣΝ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ"

 Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά φέρνοντας μαζί του πολλά αγαπημένα φρούτα, λαχανικά και συνήθειες. 'Ενα απο τα πολύ αγαπημένα φρούτα όλων μας είναι το σταφύλι. Τα οφέλη του πολλά, όπως και οι χρήσεις του.
Το εργαστήρι μας λοιπόν, πήρε χρώμα φθινοπωρινό και έβαλε στόχο να φτιάξει το δικό του αμπέλι μέσα στο Φουρφούρι.

Στο λευκό χαρτί μας περίμενε ενα ζωηρό μωβ σταφύλι. Το μικρό σταφύλι ήταν ζωηρό και ξέχασε να φορέσει τα ρούχα του.Άσπρες έμειναν οι ρώγες του. Σκεφτήκαμε να το βοηθήσουμε να ντυθεί στο χρώμα που του ταιριάζει για να μπεί μέσα στο αμπέλι μας κι αυτό.





Η διαδικασία δεν ήταν και τόσο δύσκολη.Το υλικό που χρειαστήκαμε ήταν μια μωβ πλαστελίνη και όλη μας η τέχνη για να φτιάξουμε μικρά μπαλάκια, όμοια με τις ρώγες του σταφυλιού μας. Τα μικρά χεράκια έπιασαν δουλειά και όμορφες μικρές ρωγίτσες φτιάχνονταν μια μετα την άλλη.
Μόλις ήμασταν έτοιμοι πήραμε το σταφυλάκι μας και βαλθήκαμε όσο πιο γρήγορα να το ντύσουμε.

Μετρώντας μια μια τις ρώγες υπολογίσαμε πως χρειαζόμαστε δέκα μπαλίτσες και τις βγάλαμε αμέσως στην άκρη.Το λευκό σταφύλι άρχισε να αλλάζει χρώμα και με τη βοήθεια της μικρής μας φίλης θα γινόταν υπέροχο.
Η αίσθηση της πλαστελίνης πάνω στο χαρτί μας ενθουσίασε και μας βοήθησε πολύ να εξασκήσουμε τη λεπτή κινητικότητα των χεριών μας.Όχι μόνο δημιουργία, μα και εξάσκηση συνάμα.....


Το έργο μας ολοκληρώθηκε και το μικρό σταφυλάκι απέκτησε το σωστό χρώμα.
Μας γεννήθηκε η ιδέα να αριθμήσουμε τις ρώγες του σταφυλιού μας. Κάθε μια απο αυτές είναι ξεχωριστή.Με σειρά απο το 1 εως το 10 φτιάξαμε τις ρώγες του σταφυλιού και μετρήσαμε πολλές φορές για να βεβαιωθούμε πως το σταφύλι θα μπει ακέραιο στο αμπέλι μας.





Σειρά στο πρόγραμμά μας είχε ένας πολύ κεφάτος θεός της ελληνικής μυθολογίας.Ο θεός Διόνυσος, του γλεντιού, του κρασιού, του κεφιού και της διασκέδασης.Μέσα απο την υπέροχη σειρά "Η πρώτη μου μυθολογία" του κ.Μανδηλαρά δώσαμε στο θεό Διόνυσο σάρκα και οστά.
Μάθαμε την ιστορία του, για το υπέροχο κρασί του που παράγεται απο τα πιο όμορφα αμπέλια και για την διασκέδαση που πρόσφερε στους ανθρώπους το κέφι, το κρασί και ο χορός.
Πρωταγωνιστής πάντα σε όλα τα γλέντια ο Διόνυσος μαζί με τους ανθρώπους που τον λάτρευαν.
 Στη συνέχεια ήρθε η ώρα να φτιάξουμε το δικό μας αμπέλι, να περιποιηθούμε τα δικά μας σταφύλια και να παράγουμε το δικό μας κρασί. Πινέλα, τέμπερες, αναμείξεις χρωμάτων και πολύ όρεξη για δημιουργία....
Το μικρό και το μεγάλο μας κοριτσάκι άρχισαν τη ζωγραφική και δημιούργησαν το πιο όμορφο αμπέλι του κόσμου, με τα πιο ζουμερά σταφυλάκια.....


Στην ελεύθερη ώρα δραστηριοτήτων φτιάξαμε το πάζλ των επαγγελμάτων και παίξαμε και με τους βώλους παιχνίδια αρίθμησης, που μας χαλάρωσαν και μας άφησαν μια γλυκιά αίσθηση απο το εργαστήρι μας.Μια αίσθηση τόσο γλυκιά σαν τα σταφύλια του αμπελιού μας!

Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ (DRAMA THERAPY)

"ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ VIVALDI ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ "ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ" ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΝΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΚΟΥΤΣΟ"

Το εργαστήρι της δημιουργικής έκφρασης ξεκίνησε και οι μικροί μας φίλοι έλαβαν θέσεις για το πρώτο κομμάτι της απασχόλησής μας.Το σημερινό μας θέμα αγαπημένο.Μουσικοκινητικές ασκήσεις με αγαπημένα ακούσματα για εμας. Οι 4 εποχές του Vivaldi είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο.




Τα ματάκια έκλεισαν για να συγκεντρωθούμε και ν΄αφήσουμε τη μουσική να ανοίξει την καρδιά και το μυαλό μας.Πρώτη εποχή που ακούσαμε, το φθινόπωρο....


Μια γλυκιά μελαγχολία μας άφησε η μελωδία αυτή.Θέλαμε για λίγο να γίνουμε δεντράκια και εμείς και να ρίξουμε τα φύλλα απο τα κλαδιά μας.Θέλαμε να παρασυρθούμε στο δροσερό θρόισμα του φθινοπωρινού αέρα.
Αφήσαμε τη φαντασία μας ελεύθερη και σκεφτήκαμε φθινοπωρινά τοπία, φθινοπωρινούς ήχους και ότι άλλο βάλει ο νους.
Τα χέρια μας μεταμορφώθηκαν σε κλαδιά, γεμάτα με κόκκινα, κίτρινα, πορτοκαλί και καφέ φύλλα. Ο δυνατός αέρας μας κούνησε τα κλαδιά και τα φύλλα μας βρέθηκαν στο έφαδος....
Τα βοηθήσαμε και εμείς βέβαια με τις κινήσεις μας!




Η επόμενη εποχή που ακούσαμε ήταν ο χειμώνας.Εντυπωσιακό το άκουσμα και τα παιδιά απόλυτα ενθουσιασμένα έγιναν σύννεφα του ουρανού και σκόρπισαν απλόχερα τις νυφάδες του χιονιού στα ψηλά βουνά.Το κρύο τρομερό και το τοπίο που δημιουργήσαμε νοερά κατάλευκο σα νύφη....





Η άνοιξη έφτασε και ξυπνήσαμε απο τη χειμερία νάρκη. Τα κλαδάκια των δέντρων μας ζωήρεψαν και τεντώθηκαν για να μεγαλώσουν. Τα λουλουδάκια άρχισαν ν΄ανθίζουν και η διάθεσή μας έφτιαξε πολύ...Πόσο μας άρεσε η άνοιξη!!!!!
Το ίδιο συνέβη και με το καλοκαίρι. Θάλασσα, κολύμπι, ψάρια, παγωτά ήρθαν στο μυαλό μας και αναπολήσαμε τις όμορφες στιγμές του καλοκαιριού που μόλις έφυγε.




 Το επόμενο κομμάτι μας ξεκίνησε με την αφήγηση του παραμυθιού "Το αστέρι της φιλίας" της Γιολάντας Τσορώνη.
Άκρως φθινοπωρινό και με μήνυμα υπέροχο....
Τα παιδιά το λάτρεψαν και θέλησαν να γίνουν οι ίδιοι ήρωες του παραμυθιού.
Ο καθένας διάλεξε το ρόλο που του άρεσε και  δώσαμε τις απαραίτητες οδηγίες. Το αρκουδάκι, ο σκαντζόχοιρος, το ποντικάκι πήραν σάρκα και οστά μέσα απο τα ταλαντούχα μας παιδάκια.
 Η ιστορία τους συγκίνησε πολύ και νιώσανε ποιό είναι το πραγματικό νόημα της φιλίας.Όπως και στο βιβλίο, έτσι και εμείς κλείσαμε την όμορφη δραματοποίηση με μια μεγάλη αγκαλιά, σαν τα ζωάκια που παίξαμε στους ρόλους μας.
 Μας άξιζε μια επιβράβευση μετά απο τα τόσα ωραία πράγματα που κάναμε και έτσι στήσαμε το δικό μας παιχνίδι.Το ονομάσαμε φθινοπωρινό κουτσό....
Στην άκρη της μοκέτας μας περίμεναν δύο φθινοπωρινά φύλλα.Όποιος θα έπιανε πρώτος το φύλλο του θα ήταν ο νικητής.Φυσικά πηγαίνοντας μέχρι εκεί με βήματα κουτσό.




Γελάσαμε, παραπατήσαμε, νικήσαμε, χάσαμε μα εντέλει το αποτέλεσμα ήταν ένα και μοναδικό....
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΜΕ!!!!!!

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016

ΠΡΟΓΡΑΦΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

"ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟ"

Η πρώτη συνάντηση για φέτος στο εργαστήρι προγραφομαθηματικών παιχνιδιών πραγματοποιηθήκε την περασμένη Παρασκευή. Παρά την κακοκαιρία που επικρατούσε τα πρώτα μας παιδάκια κατέφτασαν στο Φουρφούρι για ν΄ ανακαλύψουν νέες γνώσεις, νέα ερεθίσματα και να θέσουν νέους στόχους μαζί μας για τη νέα σχολική χρονιά.
Το σχέδιο εργασίας για το μήνα Οκτώβρη έχει θέμα το φθινόπωρο και τον τρύγο.
Τα παιδάκια πήραν θέση στα τραπεζάκια μας και περίμεναν ν΄αρχίσουμε τις μαγικές μας δραστηριότητες.
 Η πρώτη μας επαφή με το φθινόπωρο έγινε μέσα απο ένα πανέμορφο ποίημα εικονόλεξο. Στόχος μας ήταν να διαβάσουμε το ποίημα αφού πρώτα θα αναγνωρίζαμε τι σημαίνει η κάθε εικόνα. Τι να έλεγε άραγε το ποίημα; Ποιές ήταν οι λεξούλες που έδειχναν οι εικόνες;
Δεν μας δυσκόλεψε καθόλου να βρούμε τις λέξεις που κρύβονταν πίσω απο τις εικονίτσες.Έτσι, με μεγάλη ευκολία διαβάσαμε το ποίημα και αφού μας άρεσε το μάθαμε και απέξω στο λεπτό.
Το επόμενο βήμα ήταν να φτιάξουμε και εμείς το ποίημα εικονόλεξο δημιουργώντας τις εικόνες με το δικό μας χεράκι.Το αποτέλεσμα ήταν πολύ όμορφο και τα παιδιά ικανοποιημένα που κατάφεραν να φτιάξουν την εργασία τους.

Η επόμενη πρόκληση ήταν να μάθουμε τους μήνες του φθινοπώρου μέσα απο μικρά ποιηματάκια και να δουλέψουμε και τη γραφή μας. Το φύλλο εργασίας έπεσε στο τραπέζι και τα μολύβια άρχισαν να δουλέυουν για να φτιάξουν όμορφα γραμματάκια.

Ο Σεπτέμβριος, ο Οκτώβριος και ο Νοέμβριος, τα φθινοπωρινά παιδιά του χρόνου πήραν σειρά και γέμισαν τις άδειες γραμμούλες με τα ονόματά τους. Τα μικρά χεράκια τα πήγαν πολύ καλά στη δεξιότητα της γραφής. Μάθαμε και τα χρώματα του φθινοπώρου και έπρεπε να κάνουμε και λίγη πρακτική. Τα φύλλα στο περίγραμμα του χαρτιού άλλαξαν χρώμα και η εργασία μας μεταμορφώθηκες σε φθινοπωρινή.
 Το κόκκινο, το πορτοκαλι, το καφέ και το κίτρινο είχαν την τιμητική τους......


Η τελευταία εργασία της ημέρας αφορούσε συμμετρίες φθινοπωρινών φύλλων. Τα παδιά έπρεπε να σχεδιάσουν το άλλο μισό απο τα φύλλα και έπειτα να τα ζωγραφίσουν με το χρώμα που τους ζητούσε.
 Η δραστηριότητα αυτή ήταν και η πιο απαιτητική για τα παιδιά, μα παρόλαυτά η προσπάθειά τους ήταν μεγάλη και το αποτέλεσμα έκανε και εμάς περήφανους, μα και τα ίδια τα παιδιά να νιώσουν ασφάλεια και σιγουριά για τις δυνατότητές τους.
Φυσικά, μετά απο τόσο σκληρή προσπάθεια η καλύτερη ανταμοιβή τους ήταν το ελεύθερο παιχνίδι, όπου παρασυρθήκαμε και εμείς μαζί τους και παίξαμε σαν να ήμασταν για λίγο παιδιά ξανά!